سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید تلفن اینترنتی مخابراتی، انواع و نحوه خرید خطوط چگونه است؟

در اینجا قصد داریم نحوه خرید تلفن اینترنتی و مخابرات سیپ ترانک و ارائه انواع خطوط و نحوه خرید آنها را توضیح دهیم. خط تلفن معمولی روی یک جفت سیم به صورت آنالوگ ارائه می شود و برای استفاده از آن نیاز به سخت افزار خاصی ندارید و امکان مکالمه با تلفن رومیزی آنالوگ وجود دارد. شرکت مخابرات ایران به منظور دسترسی و ثبت نام متقاضیان خدمات تلفن ثابت و تحقق اهداف دولت الکترونیک، سامانه ثبت نام اینترنتی را راه اندازی کرده است.

بدین ترتیب متقاضیان تلفن ثابت می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و امور مشترکین به صورت حضوری و آنلاین ثبت نام کنند. ثبت نام در آدرس سایت شرکت مخابرات ایران و در تب تلفن ثابت انجام می شود. احراز هویت مشترکین در محل تحویل خط انجام می شود. شرکت مخابرات ایران موظف است ظرف یک ماه پس از درخواست، خط تلفن ثابت مشترک را راه اندازی و به مشترک تحویل دهد. در حال حاضر قیمت خرید خط تلفن حدود 200 هزار تومان است.

خرید گوشی از طریق اینترنت: سرویس تلفن SIP

مخابرات سیپفون یک خط بر روی بستر اینترنت ADSL فراهم می کند. شرکت مخابرات ایران این سرویس را بر اساس اینترنت ADSL و برای مشترکینی است که از اینترنت استفاده می کنند. آنها به این مشترکان اجازه استفاده و دسترسی به این خطوط را می دهند. روش انجام این کار به این صورت است که ارتباط مشترک از طریق اینترنت با سوئیچ ها برقرار می شود و می توانند یک یا چند خط تلفن را در سیستم اینترنت ADSL دریافت کنند. به طور معمول، حداکثر 5 تلفن SIP را می توان در یک خط ADSL تهیه و استفاده کرد.

 

خرید گوشی از طریق اینترنت: سرویس تلفن SIP

سه روش استفاده از تلفن های مخابراتی

در روش اول از آیفون استفاده می شود. تلفن های IP به تلفن هایی گفته می شود که با کابل شبکه به مودم یا سوئیچ متصل می شوند و می توان تلفن SIP را روی آنها تنظیم و اجرا کرد. اما روش دوم استفاده از تبدیل یا مبدل است. در این روش می توانید از گوشی معمولی نیز استفاده کنید. روش سوم که می تواند بهترین روش باشد، استفاده از اپلیکیشن های موبایل یا لپ تاپ است. قیمت خرید تلفن اینترنتی SIP تا 5 عدد 50 هزار تومان و بالای 5 عدد 180 هزار تومان می باشد.

خرید تلفن اینترنتی مخابراتی: سرویس تلسی

خطوط ارتباطی تلسی 8 رقمی است و با شماره های 8 و 2 شروع می شود و در اینترنت ارائه می شود. این خطوط برای اشخاص حقیقی و حقوقی قابل ارائه بوده و امکان داشتن 30 تماس دریافتی به صورت همزمان برای مشترکین فراهم شده است. برای اطلاعات بیشتر و خرید تلفن مخابراتی به سایت این شرکت مراجعه کنید.

  • خرید تلفن اینترنتی مخابراتی: SIP Trunk چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
  • خرید تلفن اینترنتی مخابراتی: SIP Trunk چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سیپ ترانک ها خطوط 5 رقمی یک طرفه و 8 رقمی دو طرفه هستند که امکان 30 تماس همزمان بدون مشغله را در اختیار مشترکان قرار می دهند. فرآیند خرید گوشی اینترنتی به صورت حضوری بوده و فقط به اشخاص حقوقی ارائه می شود و خدماتی به اشخاص حقیقی ارائه نمی شود.

نتیجه

پس از معرفی و بررسی انواع خطوط تلفن اینترنتی https://internet-phone.ir/ مخابراتی به این نتیجه می رسیم که هزینه خرید تلفن مخابراتی اینترنتی برای مشاغل حقیقی و حقوقی بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است. مقایسه هزینه های خطوط تلفن آنالوگ و اینترنت نشان می دهد که شرکت ها باید به سمت استفاده از خطوط اینترنت بروند تا شرایط ویژه ای را برای مشتریان خود ایجاد کنند.